tisdag 28 december 2010

Ett beslut har fattats

Tjolahoppsan!

Börjar med att säga stort tack till över 1000 besökare!

Vad härligt det är med lov. Jag vet inte vad det är med mig, men jag har sovit jätte länge på mornarna. Helt otroligt! Inte alls likt mig. Men jag tror jag behöver den återhämtningen. :)
Tänkte bara kika in här och skriva lite kort och nu ska ni få höra vad jag har bestämt.

Jag kommer göra om bloggen lite. Ni har kanske märkt att jag inte har tiden att sitta och blogga varenda dag? Bilderna från systemen är enorm och ett enda inlägg kan ta ca 1 timme. Nu är det ju dessutom sista terminen i nian (den 11e), och jag måste verkligen ligga i för att få så bra betyg som möjligt att söka med.

Därför har jag valt att:

Göra om min blogg till en "vecko blogg". Jag kommer alltså att lägga upp åtminstone ett inlägg varje vecka. Det kan vara i början/mitten/slutet på veckan. Alltså ingen bestämd dag. Det gör att ni kan hålla er uppdaterade lättare om ni vill, samt att jag kanske kan lägga ner mer tid på fina och bra inlägg, samt att jag får mer pluggtid över.

Vad säger ni? Jag säger,
Nu kör vi!

1 kommentar:

  1. Jag tycker att det låter som ett bra förslag då du annars kan känna en press att det ska läggas upp något här trots att du hellre vill lägga tiden till att plugga.

    Jag har en klok dotter! ;)

    Kram

    SvaraRadera