fredag 3 december 2010

Världens bästa film!

(Bilden är lånad)

Jaaa, det är helt sant och jag är helt lyrisk! Jag äger nu världens bästa film. Ni vet vilken det är, jo Eclipse!
Jag är ett troget fan av Twilight serien och har alla filmerna som släppts. Jag rekomenderar dem varmt, till såvär vuxna som tonåringar. Man kan inte låta bli att svepas med. Nog för att den är övernaturlig, men så pass skickligt gjord så att man får känslan av att vara där och att det är verkligheten. Förstår ni? :)
Super duper bra!
"Twilight-seriens hitills bästa film" sa Aftonbladet och jag kan inte annat än att hålla med.

Nu ska jag frossa i filmen!
Kramar,

Matilda

4 kommentarer:

  1. twiilliigghhttttt :D dom är som du säger helt bässstt :D<3

    SvaraRadera
  2. Jajamen!! :D<3 Säg då en enda film som är bättre än denna?! :O

    SvaraRadera
  3. det finns ingen :o<3

    SvaraRadera