måndag 20 december 2010

Jackson Rathbone

(Lånade bilder)


I'm "in love" :P

Fy tusan vad söt han äär!!
Jackson Rathbone och sjuuukt snygg tycker jag :))

För er som inte vet så spelar han också Jasper Hale i Twilight. Dock så tycker jag han är bra mycket snyggare utan peruk ;) Eller vad säger ni?


Idag så blir jag hemma. Skulle ha varit på gärde på eftermiddagen och spelat fotboll, men eftersom jag ändå är förkyld så kändes det onödigt att åka dit för att göra ingenting. Så jag ska dra igång bagarstugan här hemma idag inför morgondagens julmarknad i stället.
Vad jag ska baka:

Chocolate Chip Cookies (både mörk & vit choklad)

Kolasnittar

Och någonting mer (Maränger, bröd etc)

Recepten finns i Leila Lindholms "A piece of cake".

Får se om det blir någon bagar uppdatering i em. :)

/ Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar