tisdag 21 december 2010

Betyg.. och LOOOV!

Halloj i julstöket!

Somnade inte förän strax före 1 i natt... Suck. Typiskt förkylning, haha!
Hade ställt klockan på 8, så jag gick ner och bakade i massor. Sedan bar det av till skolan för att ha julmarknad. Jag såg ut som en sumobrottare. Ville inte bli kall eftersom jag har dragit på mig en förkylning, men jag lyckades såklart frysa i alla fall. Suck -.-

Sedan fick vi betygen och jag måste vara nöjd.
Tex. svenskan ville ju inte läraren sätta MVG eftersom hon hellre höjer nästa termin, för tänk om jag råkar sänka från MVG? Jag håller med henne där. Det var lite mer sådant också... Men nästa gång är det "på riktigt". :)

Fick iaf 2st MVG, 3st G och resten VG.

Ha en mysig kväll. Själv ska jag nörda msn. :P

1 kommentar:

  1. Men vilka bra betyg!
    Du kan maila mig emmsens@hotmail.com så skickar jag lösen dit =) Vill inte skriva det här ;)

    Kram Kram

    SvaraRadera