lördag 4 december 2010

Nu vare helg igen, ja nu vare helg igen!

Imorse så kom Kikan med sin lilla sötnos "Rella" hit. Tror ni Freja blev glad?
Hon skulle bara busa med den lille, men försiktig var hon. Mammig som hon är. Se men inte röra ungefär. :)
R blev lite rädd och försökte gömma sig bakom Kikan. Men F var en riktig ängel med henne, tills jag klappade R. Rella var inte välkommen till mig tyckte F. Jag vet inte varför hon gör så. Jag får inte gosa, leka eller ge en annan hund något. Då blir hon så avundsjuk så att hon måste jaga bort den andra hunden. När jag sedan klappar på henne så växer hon 5 meter och ser såååå mallig ut.
Tilda är min tycks hon säga. ;)

Nu laddar jag batterierna i mig själv och i både system och digital kamerorna. Ska iväg och fotografera och filma Elina när hon tävlar imorgon. Det blir roligt! :D

Imorgon kommer förhoppningsvis några urgulliga bilder på Cinderella.

Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar