söndag 5 december 2010

Andra advent

På bild är Cinderella. Denna fotade jag igår, visst är hon söt? :)

Oj oj oj... Idag klev jag upp klockan 7 och stack till Elina. Där blev jag påmind om att det var andra advent idag. Vilket betyder att det är exakt 2veckor och 5dagar kvar till jul. Visst är det helt sjukt? :O

Var på hennes ridskola till klockan tre. Jag sprang runt och var både hästskötare och fotograf + att jag filmade. Puh! :D
Fast, jag gillar ju att fixa med hästarna. Att det var uppskattat gjorde ju inte saken sämre precis. Elina var jätte duktig och knep en tredje plats i hoppningen. I dressyren så kom hon fyra. Dock var det bara fyra med, men det såg jätte bra ut! Jag tycker att hon ska vara jätte nöjd över dagen. Bra jobbat Elina!

Nu har jag nyss ätit och varit till hästarna. Time Dancer är min ängel.
Han sov lite på min axel, och såklart skulle han leka liiite med den roliga mössan. Det är ett måste. Haha!
Näe, nu ska jag gå och sova om jag ska ta mig upp imorgon. Jag får se vad som hamnar på bloggen imorgon.

Tills dess, må bäst!

Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar