torsdag 2 december 2010

Studiedag

Studiedagar är ju bara bäst!

Idag har jag fått varit hemma från skolan heeela långa dagen och inte nog med det, jag är också ledig imorgon. :)
Jag har haft huvudet fullt med saker hela tiden, så jag hade helt enkelt förträngt önskelistan och kom på den häromdagen. Emma hade velat haft en sådan och jag känner att det skulle vara lättast att bara maila eller någonting, och istället lägga upp en önskelistebild på bloggen imorgon med bara några få bilder. ;)

Natti

Matilda

2 kommentarer:

  1. Ja, maila gärna. Jag ringde din mamma och frågade häromdagen men skicka gärna ett mail. Du kan väl även passa på att fråga din syster och skicka med hennes också? :)
    Skönt att få vara lite ledig! Blir en riktig långhelg =)
    Mail: emmsens@hotmail.com

    SvaraRadera