fredag 3 december 2010

En stor önskan


Som jag sa igår så skulle något jag önskade mig riktigt mycket upp här ikväll.
Det finns mycket jag skulle kunna tänka mig att ha, men det finns inget måste. Jag behöver och kräver ingenting i julklapp, men det verkar ju som att jag har varit snäll iår eftersom det är så många som frågar vad jag önskar mig. :)

(Dessa har jag spridit ut lite bland de som frågat och vissa har jag knappt nämnt... De är för mycket begärt enligt mig eftersom jag egentligen tycker det är helknäppt varför man ska ge mig någonting?)

Detta är lite gott och blandat:

Kläder (gärna presentkort)
Pengar går alltid hem
Gammalt skrivbord
Ny garderob
väggtext "Carpe Diem"
Gunghäst (Butik Annelie) - Denna önskar jag mig Emma ;)
Repgrimmor
Ledrep
Stick
"Hästens själ" C.F Hempfling
Ny ryktlåda med speciella (utvalda) tillbehör

hmm...

En ny mobil (T700)
Ett zoomobjektiv
Vad finns det mer? O.o

Det här är en riktigt riktigt stor en. Denna är grym! Back on Track är märket och är en ursnygg ridhjälm. Hehe, den går ju BARA på sådär tretusen men drömma kan man ju, eller hur? ;)




Bilden är lånad från www.hooks.se

fredags hälsningar, Matilda


2 kommentarer:

  1. Lätt att jag ska slå in ett skrivbord och släpa med det till skolan så du kan få det innan jullovet XD *hahahaha*

    SvaraRadera