måndag 22 november 2010

Världens bästa lillebror


Herre jösses vilken söt lillebror jag har! :)
Han kom hem idag ifrån skolan och hade fått låna tre böcker på bokbussen. 2stycken till honom som han skulle läsa, men han hade lånat "Alla älskar Sigge" till mig, eftersom han vet att jag älskar hästar. Hur gulligt är inte det på en skala?
Det är alltså ingen som har sagt till honom eller bett honom om att låna en bok till mig.
En 6åring som lånar en hästbok till storasyster... Oj oj :')
Riktigt rörd blir man ju faktiskt.

Ps. lånad bild.

Kramar från Tilda

6 kommentarer:

  1. älskade, söta. underbara, guilliga mille :')<3 han är ju för härlig !

    ps. bli inte rädd om han är borta en dag ds. x)

    SvaraRadera
  2. Han är allt bra lik sina storasystrar. ;)
    Du är också helt fantastiskt omtänksam gumman.

    SvaraRadera
  3. Mitt lyckl...
    Mjae, en storasyster kanske? ;)
    Haha, tack detsamma!

    SvaraRadera
  4. Elin s..
    Thi, jaa! Han är så gó! :')
    Haha, det ska jag inte bli ;D

    SvaraRadera
  5. Han är för söt M! Otroligt gulligt av honom =)

    SvaraRadera
  6. Jaa. Man blir riktigt rörd :')

    SvaraRadera