fredag 26 november 2010

En speciell helg.


Jajamen, just denna helg är verkligen speciell. Det är ju denna söndag som det är första advent!:)

Idag har jag bara tagit det lugnt här hemma. Jag kollade lite på TV när jag kom hem. Coolt eller hur? (för er som inte vet så ser jag inte speciellt mycket på TV).
Nu har jag tränat lite lucia låtar. Det ska bli roligt att vara med i luciatåget detta år. Man får ju passa på nu också när jag går sista året på denna skola.

Idag tog jag fram mammas akvarellfärger och målade en häst... Såklart. ;)
Det var väll inte det perfekta pappret att måla på och jag skulle väl inte vilja påstå att jag blev super duper nöjd. Men det blev inte helt sjukt fult heller. Haha, det funkade väll med andra ord. Bild på den kan ni få se imorgon, för just nu är jag så trött så jag skulle kunna somna på datorn. Men det ska jag inte göra, hoppas jag.

Vi ses imorgon!

ps. på söndag kommer förhoppningsvis lite saker på min önskelista upp i bloggen, som Emma önskade. :) ds.

1 kommentar: