tisdag 23 november 2010

Städtant & julpyssel


Jajamen! Idag har jag varit sååå duktig och tagit tag i mitt rum. (som såg förj*vligt ut)
Men nu är det som det ska vara igen, sådär lugnt och härligt. :)
Jaa.. Juste. Jag har ju ett erkännande idag då. *Hmpf* Jag lyckades inte riiiktigt vänta med julpyntet. Idag är det julpyntat och fint här i Tildas rum.

Jag har nyligen tagit lite bilder av mitt rum också. Kanske någon som är väldigt nyfiken på hur mitt rum ser ut just nu? Har ju fixat om en hel del, men det finns fortfarande saker att göra! Naturligtvis. :)

Jag är ju själv en sådan som bara älskar att få kika
runt i andras rum och hus. Det är lite spännande på något sett. Så jag tänkte alltså bjuda på en tjuvtitt i mitt rum imorgon. Ganska stort, eller hur? Haha.
Ska försöka fixa en liten film med bildspel. Så är du nyfiken på mitt krypin, kika in hit imorgon också! :D

Många kramar,

4 kommentarer:

  1. Jag vill gärna se! =) Håller med dig, det är jättekul att se hur det ser ut hos andra. Man får inspiration =)
    Härligt med julpynt! Vi är på gång här hemma också.. det tar tid men snart så :)

    SvaraRadera
  2. Det ska läggas upp nu, så snart får du se. ;) Jaa, det är verkligen inspirerande. Man får många idéer. Jätte kul! Jaa, jag älskar att julpynta. Hela julen är så lugn så det ger mig värme och lugn av att bara lyssna på den välbekanta julmusiken, vilket jag tycker är helt underbart. Är verkligen nyfiken på att se hur det blev hemma hos er. Såg ju när ni höll på att flytta, och fint var det ju redan då. Men med dina kunskaper så kommer erat hus bli helt fantastiskt fint inrett i lantlig stil. Längtar som sagt efter att få se resultatet. :)

    SvaraRadera
  3. Tack, vad snäll du är =) Det är långt ifrån klart. grejor överallt och vi saknar fortf köksbord o behöver ny soffa. Har föresten beställt ett skrivbord nu till vårt datarum. Ett liknade som du önskat dig i julklapp :D Hittade det i Övik & tjejen skulle åka förbi Sundsvall den 10dec så hon kunde köra hit det då. Det är jättefint =)

    SvaraRadera
  4. Åh har du hittat ett skrivbord? :O Lycko :) Det kommer säkert bli jätte jätte fint Emma!
    Vad härligt! Då slipper man ju åka ända till övik. Smart, smart. :)

    SvaraRadera