lördag 27 november 2010

Pyssel, pyssel


Passade på att "Jula till kortet lite". :)

Jaa... Här har ni då den där hästen som jag målade igår. Inget speciellt över den egentligen. Inte hur mycket tabbar som helst men ingen "mirakel" bild heller. Haha! :)
Jag skulle väll säga att den duger.

Imorgon drar jag till stallet på morgonen och hjälper T att flytta hästarna. Oj vad spännande det ska bli att få se det "nya" stallet med finare hagar, större paddock och allt! Hoppas nu att lille Tedde är villig att lastas eller hur det går. Jag skriver imorgon hur det gick och kanske jag hinner fota lite med digitala? Det återstår att se.
Jag pysslade lite idag igen och har nu gjort om 2st helt vanliga stearinljus till en prydnad att ha på rummet. Hur jag lyckats med det får du kanske (om du har tur) se imorgon. Annars kommer de strax upp i bloggen. Själv blev jag nöjd och det kändes kul att de fick ta plats i mitt rum istället för att vara liggandes i en påse. :)

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar