lördag 6 november 2010

Ljuva lördag


Lördagar är alltid lika härliga.

I eftermiddags så var jag ute med familjen och åt på Stadshusverandan och OJ vad gott det var!
Det blev två små kalvfiléer till mig & syster med massor av gott till.
När jag sitter därinne och äter så far mina dagdrömmar till alla andra människor som inte har det så bra. Tänk att jag bara sitter här, i en varm veranda och
äter jättegod mat, och inte så lite mat heller. Tänk vilket överflöd vi har i allt som bara är en dröm för så många.
Det gjorde att jag uppskattade den där måltiden lite extra och inse hur bra man har det. :)


Imorgon ska jag dra mig ut till Birsta och shoppa. Det blir antagligen en hel del med julklappar.
Jag lägger upp lite nytt inköpta grejer imorgon.
Det är ju sista dagen på höstlovet imorgon också, jösses vad tiden går fort! Nu är det bara att samla krafter till de sista veckorna av terminen.

Många kramar,




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar