lördag 13 november 2010

Nu har jag blivit helt tokig




Gör du i stort sett allt för ett högt betyg?
Det gör jag...
Haha, nu måste ni allt tro att jag har blivit skvatt galen. Jag har nämnligen gått till biblioteket och lånat två spanska böcker! Jag kan knappt tro det själv.
Läraren föreslog det för att få ett större ordföråd.. Så vad jag man inte?

Måste be om ursäkt att jag inte hann blogga igår. Var nämnligen hos underbara Alva. Jag hade jätte roligt! Tack för en lyckad Fredag Alva

Imorgon kommer bilder på ett projekt jag snart ska börja med.
Vad har jag hittat på denna gång? Det får du se imorgon.

Tjingeling


4 kommentarer:

  1. Du är så himla duktig som tar så stort eget ansvar för ditt skolarbete. Det lär säkert synas på betygen. ;)

    Kram Mamma

    SvaraRadera
  2. jag fick också det av josé, alltså att hyra bok men jag orkar inte de ;p<3

    SvaraRadera
  3. Haha, näe. Jag undrar bara när jag ska få tid att läsa den? ;D<3

    Kramis

    SvaraRadera
  4. Mitt lyc...

    Haha, det får jag allt hoppas ;)

    SvaraRadera