måndag 8 november 2010

En ny vecka



Jahapp, då var det en ny vecka igen då.


Nu har jag börjat räkna ner inför första advent. Jag har nämnligen bestämt mig för att jag ska få börja julpynta mitt rum då, he he. Det är idag 2veckor och 5dagar dit, hurra! :)
Igår så lovade jag lite bilder från min lilla pysselstund igår em. Jag blev faktiskt riktigt nöjd över resultatet och mitt blockljus fick lite mer personlighet vilket jag gillar skarpt.
Kortet, glasflaskan och järnkorsen är köpta på Panduro igår. Stenarna har jag själv plockat i Turkiet och det hjärtformade fatet (syns inte så bra) är köpt på Butik Annelie.


Är du som jag och älskar november mörkret när man sitter inlindad i en varm filt med tända ljus runt om sig? Det är nog bland det bästa jag vet.
Till sist så måste jag tacka alla underbara vänner som gett mycket ros till bloggen idag, jätte roligt! Det är så kul att höra och ger mig en hel del motivation.

Tack snälla!







4 kommentarer:

  1. Ljuset blev jättefint, tänk att så lite kan göra så mycket. :)
    Lilla glasflaskan är ursöt, kom på att jag skulle kunna önska mig en sån av dig i julklapp. ;)

    Kram Mammsen

    SvaraRadera
  2. hihi, nejdå! november är en helt fantastisk månad jag älskar mörkret och kylan, eller ja iaf när man sitter och tittar ut på det :) du har en jättefin blogg Matilda :) kram Linnea <3

    SvaraRadera
  3. Tack så jätte mycket! Jaa, det är verkligen så. Haha, jasså du.. Vi får la se ;)

    SvaraRadera
  4. Jaa, visst är det bra mysigt? :) Tack så jätte jätte mycket Linnea!

    Kramisar<3

    SvaraRadera