torsdag 25 november 2010

En bra torsdag!

Syns kollaget dåligt? Klicka på bilden så får du en stor ruta.
Såhär är alltså Tedde på dagarna och här har jag fångat honom på bild. ;)

Vilken härlig torsdag! Började dagen med idrott på Birsta Hov. Det är riktigt roligt med gymnastik. Efter ett tag kunde jag göra en delad uppgång till att stå på händer, för att sedan gå ifrån stående till kullerbytta med samlad uppgång. Även bakåt kullerbyttorna som jag aldrig har förstått mig på gick bra efter en undervisning av duktiga Emma R. :) Tack Emma!

Sedan hade vi svenska och luciaträning. Jätte skoj! På svenskan fick vi igen våra noveller och våran engelskaredovisning. (av Sv. lärare av vårat "utförande", alltså inte språket!) Trodde verkligen inte mina ögon när jag såg att jag hade fått mvg på novellen. Oj vilken tyngd det var som släppte mina axlar då. Jätte glad! :) Engelska utförandet fick jag vg på. Så jag blev nöjd med mina resultat. :) Jag tyckte verkligen att Sv. läraren gjorde min dag, men också Elina som städade ur hela mitt skåp på skolan! Stort tack till dig.

Vad ska jag bjussa på imorgon då tro? Vi får väll se... Jag har mina planer. ;)

Ses imorgon!





4 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Mittlyckliga..:

    Tackar tackar! :)
    (tog bort den andra kommentaren eftersom det var skrivet samma sak två ggr)

    Emma:

    Haha, han har stil den där pojken. Tedde i mitt hjärta. :)

    SvaraRadera