söndag 7 november 2010

Söndags Shopping


Idag har jag som jag nämnde tidigare, varit på Birsta. :)

Det blev en hel del shopping faktiskt..

Det mesta var julklappar, men sedan blev det lite saker som jag hade planerat köpa. Fyndade två små förvaringsboxar som jag kan lägga saker i för att få undan det som för tillfället inte används. Ursmart om jag får säga det själv!

På bilden till vänster ser ni lite saker till mig själv, också det fyndat. Nåja, det mesta i alla fall.
Den fina fleece pläden på bilden till höger fick jag av bästa mammsen idag ;)
På Ikea köpte jag små vita julgranskulor som ska få klä min minigran i år.

Den söta lilla glasflaskan med snäpplock är inköpt på Panduro. Den fixade jag till nu i eftermiddags, resultatet på det och fixet jag gjorde på ett av mina blockljus får ni se i morgondagens lilla inlägg.


Ha det bäst, allra mest!


2 kommentarer:

  1. Men vad kul att du också startat en blogg :) Lägger den bland mina favoriter.

    Kram Emma

    SvaraRadera
  2. Jaa, det känns allt lite spännande ;)
    Vad roligt!

    Kram Matilda

    SvaraRadera