lördag 18 december 2010

Bilder lånade, www.hooks.se

Sitter och funderar på att samla till detta:

4-pack Equi Guard skydd - 299kr
Fårskinnspaddar 4-pack - 299
Samt ett skydd för 25kr.

Detta går på över 600kr... Men den som spar, han har eller hur? :)
Tror jag ska spara till detta.
Har funderat på skydd eller damasker, skydd eller damasker. Velat lite. Men det var ju bra pris på dessa ändå. 4-pack för 299 och dessutom jätte snygga. Både senskydd och stykkappan.
Me like

Idag har jag varit hos hästarna och hjälpt T att bära in alla saker i S-kammaren.
Det var måånga sadlar, träns, täcken, ländtäcken, ryktborstar. Allt skulle in och oj vad bra det blev! :D Nu kan vi börja rida hästarna igen och till våren så kommer paddocken! Den blir i helt okej storlek ändå tycker jag. Sedan blev jag SÅ glad när jag hör att det blir riktigt fint trä-staket runt. Oj oj oj. Högre i tak är det i stallet nu också. Allt blir så fiint! :)

Nu får vi se vad jag hittar på tills E & J kommer med lilla M och ska äta middag med oss. L från östersund är också här och kommer sova här i natt. Jätte skoj!
Ha det bäst!

Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar