onsdag 1 december 2010

En film på...



Jag har fått en liten fix idé om att fråga er som besöker min blogg (de som har djur), om ni vill att jag kommer och fotar & filmar din hund/häst någon dag för att senare göra en film av det?
(Detta är för de som känner mig)

Jag älskar att fotografera och har en egen systemkamera (Canon EOS 1000D) och är mycket nöjd med den. :) Jag tycker det är väldigt roligt att göra filmer och lär mig mer och mer. Jag kommer ju inte att kunna komma till alla och fixa en film på en gång, utan det beror ju på allt ifrån din och min fritid och planering. Alltså när det finns ledig tid. I helgen ska jag förhoppningsvis åka och fota & filma min kompis när hon ska tävla på sin ridskola, eftersom hon bad mig göra detta. Kanske du också vill bli filmad?

Här nedan är ett exempel på hur en film kan se ut:




Skriv en kommentar vid ett eventuellt intresse.


2 kommentarer:

  1. Vilken fin film! Du får gärna göra en film om Zeus om du vill =) Jögga skulle bli jätteglad! Du kanske redan har massa kort och filmer på honom, annars är det ju inte så långt hit! Denise kanske blir svår att filma, hon springer bara och gömmer sig hon ;) tihi

    SvaraRadera
  2. Det gör jag så gärna! :)
    Jag har några bilder, men det är dåligt med filmer, men som sagt. Det är inte långt till er. Och då kanske jag kan få en rundtur i nyhuset? ;)
    Denise blir nog lite svår kanske. :D

    SvaraRadera