måndag 6 december 2010

Vi komma, vi komma från pepparkakeland!

Usch... Har varit sååå himla trött idag. Tur att jag kan tjura mig igenom lektionerna och Inte somna trots att jag så gärna vill. Näe, jag tvingar hjärnan att fokusera och släpa sig igenom skoldagen. Kanske ni märkte att jag var lite väl trött ena stunden, skrattig nästa, ur trött tredje?
Hursomhelst så sitter jag och pluggar lite engelska nu.
Vi ska ha ett mini prov imorgon. Haha, glosorna var hur lätta som helst! :D
Inte mig emot om jag säger så. Att lära sig dem på någon minut är helt okej.

Idag, mina damer och herrar... Har jag bakat pepparkakor!
Jooni, jag ska nämnligen knåpa ihop ett hemmagjort pepparkakshus i miniformat. Tror ni att jag kommer lyckas? Det får vi väll snart se. :)
Jag gjorde också en stor gris som fick heta "Pigglet". Jag vet inte varför, men den skulle bara ha ett namn, haha! Han blev lite svart på näsan eftersom jag kollade recept medans jag väntade på att de skulle bli klara.

Men VET ni vad jag mer gjorde?
Världens coolaste pepparkaka!

det blev:

Allas våran Sean Banan!

Kort på Sean Banan & "Pigglet" kommer imorgon. Så blev du nyfiken utav min version av Sean Banan, så kika in imorgon.

Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar