onsdag 15 december 2010

Tjingeling!

Jag hoppas att jag kommer hinna med en uppdatering med våran julgran ikväll. :)
Ska ju iväg till ridskolan. Det blir hoppning! Big smile.

Nu sitter jag här hemma och pluggar Biologi. Har prov på fredag.
Idag så fick jag sovmorgon, sov till kl 7. Klockan 8 så var det julfrukost. Vad mysigt det är med en macka med julskinka och senap, lite gröt mm. Det är lugnande, varmt och härligt.
Tänk att det bara är 9 dar kvar nu!

Vid 11 tog jag K & E bussen in till stan. Där inne köpte jag (hemlighetsstämplat) och ett 6-pack talgbollar till pippisarna. De ska ju också få mat, nu när det är bitande kallt. Hövva! Det är inte lätt att hitta mat för dem nu... Så djurvän som jag är så hjälper jag dem lite på traven. :)
Ska hänga ut lite i skogen också och en hänger redan i ett träd på gården.

Sedan bar det av igen. Vi var nämnligen och spelade innebandy DM.
Vann första matchen med 7-0, andra förlorade vi tyvärr med 1-0... Så det blev ingen final för våran del. Surt men sant.

Ta hand om er!

Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar