onsdag 1 december 2010

Äntligen december!


Första december. JIPPIE!

Idag har jag lovat lite julbilder från vårat hus. Så jag valde att ta med den söta lilla tomten vid adventsljusen, en större hustomte som vaktar våran hall och de fina hjärtformade kransarna som hänger så fint på vitrinskåpet.
Som ni kanske ser så har vi mycket grått och vitt i våran julpyntning, men även den röda färgen träder fram här och där. Jag tycker själv att det vita och röda gör sig bra tillsammans på örngotten, handdukarna medmera medmera. Jag har blivit löjligt förtjust i monogram, vilket hör julen till, håller du med?

Idag har jag haft fullt upp... Igen! Haha. ;)
Det blev gymnasiebesök idag, tror inte jag söker till någon av dem. Hann hem, äta och sedan åka till ridskolan där vi idag hade teori med en häst massör. (hon masserade även andra djur ibland och lite människor) Det var verkligen häftigt! DET skulle jag kunna tänka mig att bli faktiskt. Fast säker är jag inte. ;)
Riktigt coolt var det! Hon själv tyckte att Natural Horsemanship var jätte bra för hästen, så jag gav henne många +. (För de som inte vet så är jag en riktigt NH nörd)

Det var väll denna dagen, nu har jag studiedag torsdag och fredag. Det blir en välbehövlig sovmorgon. Med lite tur lyckas jag sova till 9. Om jag har tur vill säga... ;)



3 kommentarer:

  1. När måste ni bestämma er för vilket gymnasium? Vilka lutar det åt?

    SvaraRadera
  2. I Februari är första "valet". Men det är två stycken sökningar. Får förklara någon dag. ;)

    Jag har verkligen INGEN aning om vad jag ska göra... Ska man satsa på något brett för att sedan ha möjligheter? Det är ju bäst, men jag är sååå skoltrött... Fast jag kämpar ju såklart i alla fall. Fast det är ju fredstande att gå något som jag verkligen vill. Jobba med djur.

    Suck. Om jag ändå slapp välja själv.

    SvaraRadera