lördag 25 december 2010

WIIIHOOO!!!

WIHOOOO vad jag är lycklig nu!!
Jag fick en Canon Zoomobjektiv i julklapp! 75-300 mm! Så nu har jag ett 18-55 och ett 75-300, inte dåli :)

Tro't eller ej, men detta var inte allt! Jag har bland annat fått:

* En underbar ryktlåda (NYTT) med exklusiva naturborstar som jag önskat mig såååå mycket

* En fantastiskt vacker spegel från Butik Annelie

* En stor vit gunghäst från Butik Annelie (prydnad) Haha*

* Ett skrivbord (!) Nu ska det målas vitt :D

* Pengar

* Presentkort av mina underbara hästar :) Antar att T hjälpte dem lite ;P

* Böcker, ritblock

* Pyamas & tjocksockar

* Toblerone & annat godis

* Ett helt underbart örngott

Näe, puh. Nu orkar jag inge mer. Men jag fick mer vill jag lova.. Bilder lär väl dyka upp snart :) Tar så himla lång tid att ladda upp dem bara. Ska jag sedan fixa om bilderna så bör man räkna på en halvtimme eftersom bilderna är enorma. (fotade med system) Sidorna som jag fixar bilderna på har det lite kämpigt. ;)

Kram,

Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar