måndag 31 januari 2011

Födelsedag

Idag...
är det 16 år sedan jag kom till jorden. :)
Fick många gratulationer idag och det tackar jag för, ni är så söta allihopa.

Nu ska här inhandlas en ny mobil! Det är så dags, eller hur? Min börjar bli lite
"gammal, hängig, rynkig och blek" som RB säger på Lösvikt. Rekomenderar varmt den filmen för de som gillar att skratta.
Hoppas på att få köpa mamis Xperia x8. Hon trivdes inte riktigt med den och vill ha en annan. Den köptes för bara någon vecka sedan, så den kan knappt kallas begagnad.



Idag så har mitt hjärta fått åka in till kliniken för att kastreras (Time Dancer).
Ett litet misstag skedde för snart ett år sedan och nu är Alexia rund som en discokula. Om hon nu är dräktig och inte ruskigt tjock så ska miraklet komma till världen i mars.

Nu ser jag fram emot att träffa min lilla kille imorgon och krama honom lite extra.
Kvällen kommer spenderas med datorn. En insändare ska skrivas. Tur att dom är korta, så det går fort i alla fall.

Måndagskramar ifrån,
16 åringen, jiihooo!! ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar