fredag 14 januari 2011

Nya Dojjor

Tjena alla bloggdiggare!

I tisdags så var jag ute på birsta med nästan hela familjen. Jag gick på Hööks och handlade hem en hel del nya grejor. Det hela blev en dyr historia. :)

*Lammullssulor
*Nya sporremmar. (Måste ha fått den dyra getskinns modellen. För de är exakt som dem fast till ett lite billigare pris. Klagar inte! ;)

* Glansspray

* Ny hovkrats (äntligen!)

Köpte också en leksak till Fäsen. Hon fick en gul tax. Det blev hennes favorit på en gång. Nu ligger den med hål i hela kroppen och tömt huvud. Min vovve föredrar nämnligen att äta (!) bomullen i leksakerna. Sätter sig lätt i halsen så jag fick springa dit och tömma den på bomull. Stackars tax... Freja är dock inte så duktig på att dölja sitt bomullsätande. Kan bero på att hon är en boxer - Allt fastnar i kinderna. Hon ser sååå oskyldig ut då, eller vad säger ni? ;)

Dessa dojjor hittade vi på Din Skos REA. Tänka sig att dessa kostar ca. 300:- men nu var nedsatt till 99:- (Var 70% rea)
Jag fick dessa av min helt enkelt dundergóa syster! Ni kan ju gissa om jag blev glad!? Fick dem i tidig födelsedagspresent. Jag blir ju snart 16 förstår ni. :)

Nu vill jag bara önska alla góa människor där ute en riktigt härlig helg!

Ps. Känner för att ta tag i mitt bloggande, så nu väntar en make over. Spännande? Ds.

Titta in snart igen så är det nog lite uppdaterat här. :)

kram!





Sedda uppifrån



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar