söndag 23 januari 2011

Plugg plugg, men med underbar musik

Sitter och skriver en krönika som ska vara klar imorgon. :)
Efter mycket velande har jag äntligen börjat skriva, och det blev ämnet jag valde först. Vad det var för ämne är en annan historia. ;)

Kom i helt rätt stämning med Katy Perrys "Firework". En helt underbar låt enligt mig, helt klart värld att lyssna på helgens sista dag.

Igår så satt jag syster och mami i soffan och klickade hem lite idrottsgalakläder från Nelly.com. Är helt kär i det jag ska ha. Loveee.
Bild kommer efter idrottsgalan för er som inte ska dit. ;) Lite träning i högklackat hann jag också med. Ska nämnligen ha ovanligt höga klackar i årl. Vi får se hur det går, men skorna är helt underbara. Synd bara att jag normalt går lite skelt, så jag har väll inte de underbara förutsättningarna, men men. Träna kan man ju alltid. :D

Tänkvärt: "Kunskap är aldrig tungt att bära"

See U later!

Matilda



1 kommentar: