onsdag 19 januari 2011

2stycken rosor

Hejsan svejsan!

Som ni säkert har märkt så är jag mycket aktivare nu och det blir fler inlägg.
Det tycker jag själv är jätte roligt, och det blir ju inte direkt tråkigare att kolla på min blogg när den är uppdaterad, eller hur? :)
Funderar nu på hur jag ska ha min nya header, som kommer när jag bestämt bilder och utseendet mm. Håll ut! :D

Hoppas att ni har fått tagit vara på denna soliga onsdag. Man fick nästan lite vårkänslor, helt klart underbart!
Nu när jag ändå är inne på den positiva delen så vill jag tacka 2stycken helt fantastiska människor...

"De två rosorna"

Går denna gång till Bella och Alva!

Bella: En helt underbar människa som jag skrattar mycket med, synd bara att hon sällan märker när jag gör det, eftersom jag typ krampar när jag skrattar, hihi!
Är så otroligt glad att du flyttade hit. Skulle vara sjuuukt tråkigt utan dig.<3
Du ställer alltid upp och du är nog en av de väääldigt få jag faktiskt vågar lita på. Du är helt klart guld värld, tack för att du är du.<3

Alva: Den andra rosen vill jag ge Alva för att du är en helt fantastisk människa du med. Du tar mig för den jag är och det, det är något som betyder i mina ögon! Jag är så glad för det! Sedan att du är en så otroligt bra lyssnare och förstår en, ja... Det gör helt klart att du också borde få en ros ifrån mig.<3

Stort tack till dessa två!

Det finns många härliga människor som inte fick just dessa rosor. Tro inte att ni inte betyder något, för det gör ni helt klart. :)

Nej, nu måste jag ladda upp lite bilder på min pix. Vi får hoppas att I blir riktigt nöjd med fin Frallan när hon ser dem.

Må bäst!

Ni vet ifrån vem ;)


"De två rosorna" :)
Foto av mig.





1 kommentar:

  1. men matilda! gud vad du är söt! du betyder jätte mycket för mig också! <3

    SvaraRadera