lördag 29 januari 2011

Tjabba Tjena!

Dålig uppdatering under veckan, men nu är det äntligen helg!! :)

Igår så hade jag Matte/NO på skolan och läste lite Genetik. Riktigt intressant vill jag lova.

Sedan bar det av ner till stan, så jag och Emma prommade ner och gick sedan på stan innan idrotten. Shoppade en ny kjol, mössa och "over knees" på Cubus. Allt var på REA, klagar inte. ;)
Köpte också nya kollegieblock från Åhlens. Ta 4, betala för tre, så jag gav Emma ett. Synd bara att hon är sååå envis, thihi! Tog någon timme av övertalning innan hon tog emot den. Knäppis! :)

Dansade Salsa på idrotten. Ganska kul, om man bortser ifrån att vi fick repetera allt om och om igen när man redan kunde. Fast visst är det bra för de som inte lär sig så fort.
Svullade en 70% mörk choklad igår också, mmmmm!

(Vi har gjort om lite så vi får äta på helgerna och så. Jag har inga problem att hålla mig ifrån godis, men jag får verkligen inte gå ner i vikt. INTE bra för min del... Så tyvärr. Nu är jag i alla fall lite nyttig och äter 70%, & oj vad det är gott!)

Idag har jag hämtat lille Zeus hos J, E och lillkusen. Sedan bar det av med de två (Freja och Zeus) till en mysig skogsslinga där några utav travhästarna tränar ibland. Vi var ute i mint en timme och gick ca. ½mil idag. Fotade lite med min digitala, så bilder kommer strax. :)

Hoppas att jag och syster kan överaska er läsare med en rolig film ikväll, vi får väll se. Hehe!

imorgon, kära vänner så kommer släkten hit. Fyller nämnligen 16 på måndag, så det ska bli trevligt att träffa dem. Känns så konstigt att människor vill fira att jag föddes. Det är ju bara jag liksom. ;) Glömmer själv bort att jag fyller år, eftersom det inte är någon jätte viktig händelse för mig. Det blir "Aha" upplevelser när alla påminner. Hihi!

Puss på näsan

Matilda


1 kommentar:

  1. Hej, vill bara skicka en Grattishälsning på födelsedagen! Hoppas det blir en härlig dag.
    Kenneth hälsar oxå! Kram Linda

    SvaraRadera