tisdag 1 februari 2011

Komma till ro



Hej alla goá människor där ute!

Idag är det tisdag. Har haft engelska och event idag, rätt okej. Klurar på om jag ska köpa den där väggtexten till mitt rum. Carpe Díem står det, helt underbar.
Tror faktiskt det. :)

Tanken var att ni ska få se lite söta bilder på "Pelan" ikväll. Hoppas jag kommer ihåg det, thihi!
Sitter nämnligen på mitt rum och ska plugga matte (%). Sista lektionen imorgon innan vi har ett litet prov på det. Bäst att plugga på nu! :)

För att finna ro och lugn så har jag dammsugat och tänt ljusen samt plockat upp alla
energistörande föremål.
Genast får rummet en efterlängtad ro och känslan av trygghet. Mysigt!
Lite musik och allt är tipp topp, så nu går Spotify med Camela Leierth. Härlig musik som är presis sådär avslappnande som behövs när man har mycket NP och pluggande framför sig.



Igår...
Fick jag en önskad vit lampskärm i krinklat siden till mitt rum.
Märket är Watt och Veke och kommer ifrån Fröken Fräken (www.frokenfraken.se)

Helt underbar!

Ha en fortsatt mysig kväll,
/Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar