söndag 27 februari 2011

Tacka vet jag helger..

Ja urk vad jag har varit seg! :/

Förkyld och dyng trött, ont i halsen.. Blä! Men nu börjar det gå till sig. Missade tyvärr ridningen på onsdag också eftersom jag inte mådde så bra. Har haft prov i fredags på Genetik. Bus enkelt, får man säga så? :) Trodde verkligen att det skulle vara svårare.

Hoppas ni förstår varför jag inte varit så aktiv här och uppdaterat, jag har som sagt varit alldeles för seg. Haha! Latmasken. :)

Idag har jag och Bäs (Freja) varit uppe på SB och kollat på pipps som startade i 20km. Han åkte kanon tycker jag, trots en jobbig bana och krångel med valla/klister. Han åkte iaf på 1h och 10min. Stolt ;)
Träffade Pelan där också, hon gjorde också bra ifrån sig, dock räckte det inte till en seger över Emma, men hon jobbade på fint.

Måste passa på att säga STORT GRATTIS till Bella som fyllde år igår, grattis vännen!


Nu har jag planerat en hel del shopping på hööks, här kommer grejorna:

Detta ska inhandlas:
* Vita kvalitétslindor, ShowMaster elastic/fleece
* Nos och Nackludd
* Bandageunderlägg

Ska eventuellt också köpa:


* vita Showmaster damasker
* Windsor Läderbalsam
* Prestige Allround Showmaster, duvblå.

Tack och hej, leverpastej! ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar