fredag 4 februari 2011

Tjohooo!

Jippiee!!

Nu är jag verkligen jätte glad! Fredagen kunde knappast ha blivit bättre. Först och främst så kan jag bocka i rutan på matteprovet, som nu är avklarat. Slutade dagen halv tolv, så jag kom hem tidigt och lagade lite mat till mig själv. Fick bli något snabbt, så det blev skruvisar med ägg och bacon och självklart sallad till. Mums!

Idag kom ett besked att Mamis nya mobil. (En svart HTC) har kommit, så nu ska den hämtas ut. Det innebär alltså att jag får en NY mobil ikväll, jippie!
Hon köpte en Xperia x8, men trivdes inte helt med den. (Kunde inte ersätta hennes herr iPhone) ;P Så då beställde hon en annan.
Jag får den lite billigare av henne, trots att hon bara haft den i max. 2 veckor. Inte illa!

Ikväll är denna, miiiiiinnn!!!!


När jag hade käkat lunch, så gick jag en promenad med Freja på 3km. Bra för kroppen det, så det blir nog många sådana framöver.

vill också passa på att gratta Mami som klarade första tentan, grattis till henne!
(Hon pluggar för att bli grundskolelärare)

Nu ska jag bara mysa och njuta av ledigheten.
Ha en fab fredagskväll!

/Matilda



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar