tisdag 15 februari 2011

Hipp hipp..!

Ännu en tabbe...

"Pelan" fyllde 16 i söndags, så idag så skulle vi sjunga för henne i matsalen.
Vi tar ton och vi sjönger högt högt. Oj vad pinsamt det var tyckte Elin. ;) Thihi, lite röd om kinderna där.
Anyway... Jag skulle iaf säga "Ett fyrfaldigt leve för Elin, hon leve... Hipp hipp..!"
Hur kan man misslyckas? Hm.. Jo man är mig. Jag börjar med detta (skithögt inför alla) och när jag kommer till "hipp hipp" så är jag så exter så att jag säger höhöhiiihip, eller något i den stilen. SKIT FULT! Hahahaha, sååå kul! Blev som vanligt de sk. kramperna. Tur att jag börjar bli van vid att skämma ut mig nu. Skäms inte ens längre, helt sjukt! Här ska jag iaf räkna upp tre grejor jag har gjort de närmaste veckorna:

* Denna fina höhöhiiihip.

* När jag skulle gå ut i bussens gång. Klev på kanten med converse som hade snö under. Det blev tydligen halt då, så jag for iväg och blev sittandes mitt i gången garvandes som en tok. Inte ens då skämdes jag! :O

* När jag skulle fråga vad Alibi var på svenska lektionen. Det utalas ju (A)libi, men jag sa alib(I). Förstår ni skillnaden? Hihi, jag fick i alla fall klassen att skratta.

Skämdes inte på någon av dem. Jag börjar helt enkelt bli van vid att göra bort mig. Ganska skönt faktiskt. Annars blir det ju pinsamt, haha! (A)

Idag så gav jag såklart Elin en present. Det var den jag köpte på Hööks igår som klassades som hemlig på bloggen. Man vet ju aldrig om hon skulle hinna läsa..

Det blev ett super gulligt schabrak som hon kan ha på Sessan. Hon har ju matchande nosludd också. :)
Bild lånad från www.hooks.se

Ha en fab tisdag tillsvidare,
Matilda

1 kommentar:

  1. inte snällt dedär!! ;) jag bara satt och saa : jag fylller ju inte årr!! HAHAHAHA :D occh taaaaaaaaaack för det jätte söta schabraket :*

    SvaraRadera