måndag 14 februari 2011

Shopping för fulla muggar

SHOPPING!

Idag har jag haft studiedag, så vi passade på att åka in till Birsta en sväng. Jag gick naturligtvis på Hööks i samma veva. ;)
Det fick i alla fall följa med mig en del saker hem,

* Grimma
(Har nu teddy på den vilket blev kalas fint)

* Ländtäcke av märket Thermo Master.
(Blev helt nerkärad i detta. Blir ur snyggt till tävlingarna också, uppvärmningen givetvis.)

* Silikonsnoddar fick också följa med mig hem.
(Less på alla snoddar som inte håller för töjning och tjocka/bångstyriga manar. Dessa ska hålla jätte bra, inte var det dyra heller.)

* Och en hemlis jag inte avslöjar förrän imorgon. ;)

Ha en mysig alla hjärtans dag!


(Klicka på bilden för att se den i större format)

/ Matilda



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar