tisdag 1 mars 2011

Vardag, var tisdag

Tisdag

Usch vad jag är hungrig, måste käka lite till. :S Kalops var det till mat och det var mest slemsörja och inte så mkt kött.. "/

Hade Engelska på förmidda'n och hade lite kul med Dallan. :))
Det har hänt mkt kul som vanligt, allt vill jag dock inte nämna här.. höm höm. ;D

Musik och bild därefter. Ingenting speciellt hände, roligt som vanligt på musiken. Spelade gitarr, helt otroligt, jag... gitarr!! :D
Skissade på bilden, men det blev mest prat om vårat tema som jag inte tänker avslöja. Ganska kul där med. Lite skratt blev det allt, hihi!
_____________________
Ingen speciell dag riktigt som ni kanske märker. Nu återstår ett besök hos de underbaraste hästarna och fotografering av lite saker som jag ska sälja. Min gamla grimma jag haft nere i källaren ska jag nog ge Pajaz på ridskolan. :) Kommer förhoppningsvis bli hinksponsor också. Tror ni han passar i en grön/vit randig grimma med teddy på nos och nacke?


Sötplupp :*

/Tilda


1 kommentar:

  1. Tur det var skollunchen du pratade om så inte vi hade gjort slemsörja här hemma. ;)

    Kram Mammi

    SvaraRadera