fredag 4 mars 2011

Vi vaktar djuren..

Jaa.. Så är det verkligen.

Igår kom Zeuse hit och ska få stanna här tills på onsdag nästa vecka.
Han är helt underbar den lurviga grabben. ;) Han är en Golden Retriver, så han hårar - mycket.
Det blir nog en massa prommisar med honom och Frejsan nu när jag har looooov!! :)

Idag i matsalen så blev det ett impuls beslut fattat, jag ska vakta Kikans råtta Alvin i en vecka. Han är verkligen världens sötaste råtta. Alvin är en ökenråtta och ser precis ut som en hamster, fast med svans. Hur söt som helst med andra ord.
Det enda problemet är att han är jättegammal och kan dö när som helst! :O Ni kan ju förstå att jag är orolig att han bara kommer att dö nu när han är hos mig. Kanske av miljöombyte? Lite smått hysterisk är jag i alla fall. Han har varit i huset mycket nu, men jag måste nog få ett till livstecken innan jag somnar iaf..

Slänger in något i helgen också, så får ni höra hur det går.
Kramar i massor,
Tilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar